بسیاری از افراد وقتی یک شرکت را راه‌اندازی می‌کنند، به درستی در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند. مثلاً زمانی که مدیرعامل راهی شرکت می‌شود در مسیرش چند کارمند را هم سوار می‌کند و با هم به شرکت می‌روند، یا اینکه با کمترین پرسنل بیشترین بهره‌وری را دارند.

اما نمی‌دانم چرا بعضی از مدیرها علاقه زیاد به فیلم هندی دارند و می‌خواهند ادای فیلم‌های هندی را در آورند، به محض اینکه شرکت در حال رشد و بالا رفتن است در بخش‌های مختلف پرسنل اضافه می‌کنند، مدیرعامل با راننده و بادیگارد به همراه اسکورت در محل کار حضور پیدا می‌کند؛

حتی اگر شرکت درآمد خوبی داشته باشد باید بدانید که کسب و کار موفق، فیلم هندی نیست که با این کارها و هزینه‌های بیهوده و اضافی به سرانجام برسد، بلکه با مدیریت و تدبیر باید کارها را کنترل و برنامه‌ریزی کرد.

صد فرمان – ۱۰۰ راز ساده و عملیاتی برای موفقیت در کسب و کار – نیما کیمیایی و امیرعلی تقوا